Sex exercitii si exercitii pentru amplificarea performantei sexuale

Exerciții pentru controlul erecției

Vrei sa nu dezamagesti? Invata cum sa te controlezi!

Generalitati

Asa ca trebuie sa iti antrenezi acesti muschi. In mare exista doua feluri de barbati: care isi controleaza ejacularea, si ejaculeaza in momentul ales de ei si barbati care nu isi pot controla ejacularea Diferenta dintre ei e ca cei care isi controleaza ejacularea pot sa isi controleze muschii PC, iar ceilalti nu.

Invata puterile acestor muschi si cum sa ii folosesti. Acestia o sa iti aduca avantajul de a fi cel mai bun iubit! Aceste exercitii Exerciții pentru controlul erecției sunt atat de importante datorita unei serii de motive: iti dau erectii mai puternice creaza orgasme intense uneori multiple te ajuta sa-ti controlezi ejacularea ajuta la timpul de recuperare intre orgasme si chiar iti fac o prostata senatoasa Muschiul PC sau muschiul pubococigean este de fapt un grup de muschi pelviani care formeaza baza sanatatii tale sexuale.

Se afla de la osul pubic pana la osul fundului.

Importanta exercitiilor Kegel in tratarea ejacularii precoce

Poti simti acest muschi in coroane albastre pe penis, chiar dupa testicule si in fata anusului. Osul pubo-coccigian PC se intinde de la osul spatelui pana la osul pubic si muschiul PC sustine precum o plasa vezica urinara, vaginul, uterul si o parte din rect.

Fibrele musculare se intrepatrund si inconjoara si uretra, orificiul vaginal si cel al rectului anusului. Ei controleaza urinarea alaturi de alti muschi pelvieni, dar in plus acesti muschi ajuta atingerea punctului culminant pentru un barbat sau pentru o femeie.

Intarind si invatand sa controlezi acest muschi, vei afla, ca ESTE secretul sexual. Aceste exercitii Kegel care au fost numite exerciții pentru controlul erecției KEGEL, ginecologul care le-a descoperit in implica executarea unui set de exercitii usor de invatat a muschilor pelvieni.

Ejaculare precoce - exercitii pentru controlul ejacularii (II)

Prima data trebuie sa-ti localizezi muschii PC. Este relativ mai simplu pentru barbati sa localizeze acest muschi si sa faca exercitiile Kegel decat este pentru femei.

Opreste-te simplu in mijlocul urinarii atunci cand urinezi.

penisul nu este atât de elastic

Aceasta nu doar ca te invata cum sa gasesti muschii PC, dar te si introduce in exercitii. Folosindu-ti abilitatea de a opri fluxul urinarii te va ajuta sa iti controlezi ejacularea.

Învață cum să pregătești rimedii naturali per creşterii potenţei bărbați în 30 de minute

Poti sa-ti incorzi muschii PC rapid si repetat, sau strangandu-i tare exerciții pentru controlul erecției tinandu-i cat de mult poti. Acest ultim exercitiu este mai puternic decat suna, totusi acesta este exercitiul despre care expertii sexului afirma ca o sa te ajute sa iti prelungesti erectiile si sa iti maresti forta cu care ejaculezi.

Trebuie sa-ti strangi muschii PC intr-un sistem de baza zilnic.

Articole recente

Strange si relaxeaza, din nou si din nou. Incepe cu seturi de cate 20, apoi fa sau mai multe. Fa cel putin de incordari PC in fiecare zi, in fiecare zi a vieti tale.

Scopul tau este sa fii capabil sa efectuezi de incordari pe zi. Unii experti spun ca 3 secunde, altii 6, altii Poate ca au cu totii dreptate.

  • Ce dimensiune pentru penisul mic
  • Cum se folosește o pompă pentru penis
  • Exercitii pentru imbunatatirea performantelor sexuale
  • Transformati exercitiile Kegel in rutina Sus - In primele saptamani: faceti 50 de exercitii Kegel in fiecare zi.

Noi iti sugeram sa incepi cu 3 secunde si sa ajungi la Pentru a face strangerile, inspira si incoarda muschii PC, tinandu-i incordati. Apoi lasa-i relaxati pentru aceeasi cantitate de timp inainte sa faci urmatoarea strangere.

Repeta acest ciclu de 20 de ori, de doua ori pe zi, pentru inceput. Trebuie sa  ajungi la 75 de repetari de doua ori pe zi. Acest exercitiu este foarte important si il vei folosi mai tarziu pentru circulatia energiei. Incoarda pentru cateva exerciții pentru controlul erecției, apoi relaxeaza pentru cateva secunde.

Navigare în articol

Fa asta iar si iar. Odata ce ai terminat acea strangere lenta pana in punctul in care nu mai poti strangerelaxeaza. Concentreaza-te pe o respiratie adanca si lenta in timp ce faci asta. Acesta e un mod bun de a restaura energia cand te epuizezi! Cand urinezi si vrei sa lasi acele ultime jeturi, iti folosesti muschii PC in cealalta directie.

Tweet Exercitii pentru imbunatatirea performantelor sexuale Secretul unei vieti sexuale exceptionale este, într-o strânsa legatura cu musculatura organelor sexuale. În mod normal, musculatura sexuala este foarte putin utilizata, de aceea ea trebuie antrenata pentru a putea fi folosita cât mai bine, deoarece ea este o nebanuita cheie a împlinirii erotice. Aceste aspecte au fost descoperite în India si China cu mii de ani în urma, fiind redescoperite si puse în valoare de doctorul Arnold Kegel.

Prin a face asta o sa iti simti anusul deschis si senzatia este diferita. Majoritatea barbatilor pot face exercitiile Kegel oriunde, de vreme ce rareori se excita de la exercitii.

cât de mult poate suporta penisul

Continuate pentru o viata, exercitiile pot ajuta barbatii si femeile sa scape de urinarea discontinua in timp ce exerciții pentru potență și erecție. Asta, plus excitare mai multa, orgasme marite si sex care dureaza mult mai mult, fac din acestea unele dintre cele mai simple, si mai benefice exercitii pe care un barbat sau o femeie le poate face.

Psihologii si expertii sexuali au prescris exercitiile Kegel la mii si mii de pacienti, multi dintre ei avand probleme de exerciții pentru controlul erecției.

Majoritatea celor care au facut exercitiile au raportat erectii mai puternice decat inainte. Altii au raportat senzatii sexuale marite, orgasme mai intense, si abilitatea de a amana ejacularea. Si mai surprinzator, unii dintre barbati erau chiar capabili de a avea orgasme multiple! Efecte secundare temporare a acestor exercitii Kegel 1    Tendinţa de a urina mai frecvent 2   O durere uşoară în zona muşchiului Pc, mai degrabă o senzaţie de discomfort care trece dacă faci un masaj uşor în zona respectivă apasă uşor, dar ferm când faci masaj Metoda inchiderii Una dintre cele mai vechi, mai simple si mai bune metode de a invata controlul ejacularii se numeste Metoda Inchiderii.

Inregistrare domenii. Exercitiile pentru controlul si intarzierea ejacularii se refera in mare la cresterea vigurozitatii muschiului PC pubococcigian. Crescandu-i forta, veti putea sa controlati momentul in care veti ejacula, iar erectiile vor fi mult mai puternice. S-a demonstrat medical ca o crestere a fortei muschiului PC, poate duce la cresterea circumferintei cu pana la 1.

Cand faci sex, daca simti ca devii prea excitat… retrage-ti simplu penisul din vagin astfel incat sa ramana doar capul penisului inauntrul ei.

Apoi ramai nemiscat pentru de secunde.

  1. Ejaculare precoce - exercitii pentru controlul ejacularii (I)
  2. De ce nu există erecție de mult timp
  3. Din cauza a ceea ce poate fi o erecție prematură
  4. Am un penis foarte mare
  5. CELE MAI IMPORTANTE EXERCIȚII PENTRU CONTROLUL EJACULĂRII – EJACULAREA PRECOCE

Asteapta ca nevoia sa dispara, apoi intoarce-te unde ai ramas. Metoda opririi Cand, in timpul actului sexual, simti ca te apropii, opreste toate miscarile si apasa osul pubian sub parul pubian pe osul pubian al partenerei, astfel incat sa iti impingi tot penisul inauntru. Apoi sa incetati amandoi sa va miscati.

Fa asta de cateva ori una dupa alta.

Ce sunt sex exercitiile?

Poate fi practicata de asemenea si singur, folosindu-ti mana in locul unui vagin. O variatie a acestei tehnici este sa faci o serie de smucituri voluntare ale penisului in timp ce te odihnesti. Aceasta poate fi facuta prin a flexa si a exerciții pentru controlul erecției rapid muschii PC care este descris clar sectiunile acestui manual.

favorizează erecția puternică

Iti prezint o alta varianta a exercitiilor precedente pentru controlul ejacularii precoce, si anumeantrenarea muschilor PC in timpul erectiei. Iti reamintesc ca muschiul PC este muschiul pe care il incorzi pentru a opri urinarea.

Ejaculare precoce - exercitii pentru controlul ejacularii (I)

Muschiul PC e muschiul fundamental de control al ejacularii si el pompeaza cand ejaculezi. Majoritatea barbatilor au un muschi PC foarte slab. Ceea ce duce la ejaculare precoce, ejaculari slabe, erectii slabe sau impotenta.